Alennettu hinta! K-Sport Street alustasarja BMW F10 10~17 Näytä suurempana

K-Sport Street alustasarja BMW F10 10~17

K-BM-69-Street

Etsitkö alustasarjaa, joka on kestävä, monipuolisesti säädettävä, helposti asennettava, katsastettavissa tieliikennekäyttöön ja jossa on takuu sekä varaosapalvelu? K-Sport tarjoaa kaikkea tätä kohtuulliseen hintaan.

Kaikki K-Sport alustat ovat automallikohtaisia, eli kiinnitysten, jousien ja vaimennuksen sekä muun rakenteen osalta suunniteltuja tuoteotsikon mukaiseen automalliin. Saatavilla eri mallisarjoja alkaen katukäyttöön parhaiten soveltuvasta Street-mallista aina vaativaan ratakäyttöön soveltuvaan Pro Racing malliin. Mallikohtaisuuden ja hinta/laatusuhteensa vuoksi hyvä vaihtoehto myös varaosaksi rikkoontuneiden alkuperäisten osien tilalle.

Lue lisää eri mallisarjojen ominaisuuksista ja eroista tuotekortilta. Tarvittaessa kysy lisää myynnistämme!

Tiedot

Varastossa, toimitusaika 1-2 pv

850,00 € sis. alv

-140,00 €

990,00 € sis. alv

Ilmainen toimitus yli 150e tilauksille
Ilmainen toimitus yli 150e tilauksille

Lisätiedot

AutomerkkiBMW
AutomalliF10 10~17
EtuyläpääAlumiininen yläpää
TakayläpääAlumiininen yläpää

Tiedot

K-Sport Racing CO. LTD on perustettu 1995 ja on tunnettu korkealaatuisista alustasarjoistaan, ilma-alustoistaan, custom vanteista sekä jarruista. K-Sport on suuri valmistaja, jonka tuotteet ovat tarkkaan testattuja laadun takaamiseksi. Lähes 4000 tuotteen alustavalikoimasta löydät eri käyttötarkoituksiin soveltuvia coilover alustoja. Katso alempaa tarkemmat speksit eri mallisarjoista. Ilma-alustat löydät erikseen omasta tuotekategoriastaan.

K-Sport coilover alustasarjat:

Kaikki K-Sport alustat ovat automallikohtaisia, eli ylä- ja alakiinnityksen, jousien sekä vaimennuksen ja muun rakenteen osalta täysin suunniteltu tuoteotsikon mukaiseen automalliin. Tämä takaa mahdollisimman helpon asennuksen ja muutoskatsastettavuuden. Alustoihin saa myös mallikohtaisia varaosia.

K-Sport alustat ovat monipuolisesti säädettäviä. Toisin kuin useimmissa halvoissa coilover alustoissa, K-Sport alustojen korkeussäätö tapahtuu tolpan pituutta muuttamalla. Tällöin korkeuden säätö ei vaikuta jousen esijännitykseen, joka on säädettävissä erikseen jousen alalautsesta. Myös iskunvaimennus on säädettävissä erikseen säätönupista. Kalliimmissa K-Sport mallisarjoissa vaimennus on monipuolisemmin säädettävissä (katso mallikohtaiset erot alempaa).

Useimmat pillowball yläpäällä varustetut K-Sport alustat ovat saatavilla erityisellä Pillowball+kumivaimennus rakenteella. Kumivaimennus vähentää pillowball alustoille tyypillistä ”kolisevaa” ääntä tarjoten silti jämäkän ajotuntuman.

HUOM! Listauksessa alustasarjat on tarkoitettu 2WD autoihin, ellei tuoteessa tai automallissa ole erikseen mainintaa soveltuvuudesta 4WD. Automallien valmistusajoissa on maakohtaisia vaihteluita, joten listaus ei ole täysin tarkka näiltä osin. Mikäli et ole varma tuotteen soveltuvuudesta autoosi, tai sinulla on muuta kysyttävää tuotteesta, ota yhteys myyntiimme.

 

Street:

Jousijäykkyydet ja vaimennus on suunniteltu normaaliin katuajoon.

-          36 asentoinen iskunvaimennuksen säätö, monotube vaimennus

-          Korkeussäädettävä alusta. Korkeussäätö tapahtuu iskunvaimentimen rungon pituutta muuttamalla.

-          Jousen esijännitys on erikseen säädettävissä jousen alalautasesta.

-          Pillowball ylälautanen cambersäädöllä McPherson tuennalla varustetuissa autoissa.

 

Sport:

Jouset ja iskunvaimennus on noin 30% jäykempiä kuin vastaavassa Street sarjassa. Soveltuu harrastetyyppiseen rata-ajoon.

-          36 asentoinen iskunvaimennuksen säätö, monotube vaimennus

-          Korkeussäädettävä alusta. Korkeussäätö tapahtuu iskunvaimentimen rungon pituutta muuttamalla.

-          Jousen esijännitys on erikseen säädettävissä jousen alalautasesta.

-          Pillowball ylälautanen cambersäädöllä McPherson tuennalla varustetuissa autoissa.

 

Circuit:

Rata-ajoon ja kilpakäyttöön (asfaltti) suunniteltu alusta. Circuit sarja on kustomoitavissa toiveiden mukaisesti.

-          36 asentoinen iskunvaimennuksen säätö, monotube vaimennus

-          Korkeussäädettävä alusta. Korkeussäätö tapahtuu iskunvaimentimen rungon pituutta muuttamalla.

-          Jousen esijännitys on erikseen säädettävissä jousen alalautasesta.

-          Pillowball ylälautanen cambersäädöllä McPherson tuennalla varustetuissa autoissa.

 

Drag:

Kiihdytysajoon tarkoitettu alusta. Rakenteeltaan kuten Street, mutta jousijäykkyydet ja iskunvaimennus on suunniteltu kiihdytyskäyttöön parasta mahdollista lähtöpitoa ajatellen. Myös alustasarjan kustomointi toiveiden mukaan on mahdollista. Tuote ei sovellu normaaliin katuajoon.

-          36 asentoinen iskunvaimennuksen säätö, monotube vaimennus

-          Korkeussäädettävä alusta. Korkeussäätö tapahtuu iskunvaimentimen rungon pituutta muuttamalla.

-          Jousen esijännitys on erikseen säädettävissä jousen alalautasesta.

-          Pillowball ylälautanen cambersäädöllä McPherson tuennalla varustetuissa autoissa.

 

Rally asphalt:

Asfalttipohjaiseen ralliin suunniteltu tuote. Epätasaiselle asfalttipinnalle optimoitu jousitus ja vaimennus. Suurempi iskunvaimentimen halkaisija, joka mahdollistaa suuremman nestetilavuuden ja on kestävämpi. McPherson tolpissa on inverted tyyppinen iskari.

-          36 asentoinen iskunvaimennuksen säätö, monotube vaimennus

-          Korkeussäädettävä alusta. Korkeussäätö tapahtuu iskunvaimentimen rungon pituutta muuttamalla.

-          Jousen esijännitys on erikseen säädettävissä jousen alalautasesta.

-          Pillowball ylälautanen cambersäädöllä McPherson tuennalla varustetuissa autoissa. 3D pillowball (mikäli saatavilla), on sekä caster- että cambersäädettävä.

 

Rally Gravel/Snow:

Perinteiseen sora- ja talviralliin tarkoitettu alusta. McPherson malleissa normaalia paksumpi inverted tyyppinen iskunvaimennin. Vaimenninpatruuna on pidempi kuin normaalialustassa (150mm-170mm) ja jousen pituus 250mm-300mm (asfalttimalleissa yleensä noin 180mm).

-          36 asentoinen iskunvaimennuksen säätö, monotube vaimennus

-          Korkeussäädettävä alusta. Korkeussäätö tapahtuu iskunvaimentimen rungon pituutta muuttamalla.

-          Jousen esijännitys on erikseen säädettävissä jousen alalautasesta.

-          Pillowball ylälautanen cambersäädöllä McPherson tuennalla varustetuissa autoissa.

-          Tällä alustalla voit korottaa normaalista ajokorkeudesta noin 30mm.

-          Jykevä alusta pitkällä joustovaralla rallikäyttöön

 

Drift:

Drifting käyttöön tarkoitettu coilover. Rakenteeltaan vastaava kuin Rally/Asphalt versio, mutta jousitus ja vaimennus on drifting käyttöön suunniteltu.

-          36 asentoinen iskunvaimennuksen säätö, monotube vaimennus

-          Korkeussäädettävä alusta. Korkeussäätö tapahtuu iskunvaimentimen rungon pituutta muuttamalla.

-          Jousen esijännitys on erikseen säädettävissä jousen alalautasesta.

-          Pillowball ylälautanen cambersäädöllä McPherson tuennalla varustetuissa autoissa. 3D pillowball (mikäli saatavilla), on sekä caster- että cambersäädettävä.

 

Super Sport:

Vaativaan rata-ajoon, ralliin tai driftingiin tarkoitettu alusta iskunvaimentimen lisäsäiliöllä. Lisäsäiliön avulla saavutetaan suurempi iskunvaimentimen öljytilavuus, joka hidastaa öljyn kuumenemista pitkäkestoisessa intensiivisessä käytössä. Iskunvaimennuksen säädön lisäksi voidaan lisäsäiliön kaasun kompressiota säätää erillisellä säätönupilla. Alustasarja toimitetaan huomattavasti Street versiota jämäkämmillä jousilla ja vaimennuksella.

-          Vaimennuksen ja lisäsäiliön kompression säätö

-          55mm tolpan halkaisija

-          Pillowball yläpää (McPherson alustoissa myös camber ja castersäätö). Rallikäyttöön suositellaan kumiyläpäätä.

-          Esijännitys ja tolpan korkeus erikseen säädettävissä

-          Hyvä alusta erittäin vaativaan rata-ajoon, driftingiin tai ralliin

-          Oletuksena 2-3 kg/mm jäykemmät jouset sekä 60-150% jämäkämpi vaimennus, kun street versiossa.

-          Valmistetaan erikoistilauksena asiakkaan tarpeiden mukaan. Saatavilla myös rallikäyttöön.

 

Super Racing:

Kuten Super Sport versio, mutta vaimennukselle on hitaan ja nopean alueen säädöt omista nupeistaan.

-          2 erillistä vaimennuksen säätöä (high & low), lisäsäiliön kompression säätö

-          55mm tolpan halkaisija

-          Pillowball yläpää (McPherson alustoissa myös camber ja castersäätö). Rallikäyttöön suositellaan kumiyläpäätä.

-          Esijännitys ja tolpan korkeus erikseen säädettävissä

-          Hyvä alusta erittäin vaativaan rata-ajoon, driftingiin tai ralliin

-          Valmistetaan erikoistilauksena asiakkaan tarpeiden mukaan. Saatavilla myös rallikäyttöön.

 

Pro Racing:

Malliston lippulaiva coilover. Puhtaasti kilpakäyttöön kehitetty tuote. Inverted rakenne iskunvaimennuksen lisäsäiliöllä. Erillinen lisäsäiliö maksimoi öljytilavuuden. Monipuolisilla säätömahdollisuuksilla saavutetaan yhteensä 11664 eri asetuskombinaatiota.

-          Iskunvaimennuksen lisäsäiliö vapaasti sijoiteltavissa joko iskunvaimentimen runkoon tai erilliseen kiinnityspisteeseen letkun sallimissa rajoissa.

-          55mm tolpan halkaisija

-          Inverted rakenne

-          2 erillistä vaimennuksen säätöä (high & low), lisäsäiliön kompression säätö

-          Erikoistilauksena valmistettava alusta. Yläpäävaihtoehdot 3D, pillowball tai kumiyläpää asiakkaan toiveiden mukaisesti